Nano Slurph

Macintosh, Social, Technology Add comments

One fine toy like Nano already consume our curiosity. But whatta about a box of full iPod nanos?? Especially when all this will be for hacking purposes?? 😀

I’m not a reseller or owning any store, I still have a hard time telling Apple Singapore/APAC office about what they should do to work on Indonesia market. Lately, with Indonesian office being handle by Malaysian office, I find even bizzard treatment, they keep giving me promises that they can not fulfilled. All full of bullshits!! Steve, you might better want to have your regional office an inspection! Seriously! Working on my own trying to help Apple an exposure in this market is more than most people can do. But I can not no longer help a company that trying to bull me all the time.

15 Responses to “Nano Slurph”

  1. Bule Says:

    Mau dong om adhi !
    sekali kali loe kasih sama gua!
    wakakakakakakakakakka

  2. macnoto Says:

    huahahahaa…. 😀

  3. Affan Says:

    Ada diskon 80 persen gak ? 😉

  4. andriansah Says:

    minta 1…

  5. nanda Says:

    boss.. dimana2 gak boleh nimbung barang.. wakaka bahaya..
    apa tuker aja ama voucher makan di poke sushi.. hihihi
    *ngarep mode on*

  6. Dedhi Says:

    Tulis dong, bullshit mereka apa aja, kayaknya menarik

  7. bonnyhp Says:

    ada tulisan.. peringatan pemerintah ..hehehe.
    berapa duit om ?

  8. Nico Says:

    brape om?
    sama di toko murahan mana?
    kalo diskon berminat ne om
    🙂

  9. !secandri.com | Stories, Stuffs, Anime, Activities or even Junk Says:

    […] Setelah membaca dan mengamati sepertinya apa yang yang diutarakan di makezine.com soal iPod nano Hack patut untuk dicoba , mari – mari siapkan segala sesuatunya dengan matang buat juragan mac kalo mau coba (mungkin udah coba) boleh – boleh aja khan banyak tuh stok iPod disana jadi kalo error gak pusing […]

  10. rendy Says:

    mau dong…

  11. Ferry Says:

    mau..dong..Nano nya..

    Berapaan tuh harganya..

  12. adham Says:

    mau lagi dong….

  13. fisto Says:

    waaaaaaaaaaaaaaaa…bagi satu aja dong om!!!!!

  14. ajeng Says:

    Wah Mas Adi Buat aku satu dong..atau kalau tidak bisa gratis, diskon deh..soalnya aku punya usb + mp3 player kelas proton, barusan hilang
    hiiikkksss sediih

  15. winardi Says:

    wew…..
    Boleh dong minta iPod nya….. dengan harga sangat2 khusus yah…. 😀

Leave a Reply

WP Theme & Icons by N.Design Studio
Entries RSS Comments RSS Log in